15 June, 2012

guru tetap o guru tetap

assalam kepada pembaca..
pertama sekali ingin ku mengucapkan syukur kepada Allah SWT kerana telah membantu hambaNya yang lemah ini.. aku rasa bersyukur sangat.. 

bertetapan dengan hari jumaat yang penuh rahmat ini.. kerani sekolah telah menghubungi aku untuk menerima  beberapa dokumen kepada aku.. pada mulanye aku ingatkan apa.. rupa-rupanya surat tawaran lantikan kepada aku/./ alhamdulillah apa yang aku tunggu selama ini telah tiba akhirnya...

tanggal 23 mei merupakan tarikh lantikan dan aku kini sudah bergelar guru tetap tiada apa lagi yang mampu menghalang.. semoga aku dapat berkhidmat dengan lebih baik.. 

berkenaan dengan sekolah pula, banyak perkara yang berlaku dalam 2,3 minggu nie.. semuanya dalam keadaan sibuk tidak terkejar rasanya aku.. satu-satu... esok hari sabtu pulak aku kena meeting panitia.. tanpa henti keje aku.. ditambah plak hari isinin minggu depan aku sudah mula mengajar waktu petang... aku kena membuat persedian diri dah nie..

cerita minggu depan plak.. isnin bersamaan 18 hb ada majlis  keselamatan peringkat daerah batu pahat.. JPJ plak yang dtg.. hampir2 menjadi MC... tapi saat akhir ditukarkan dengan orang lain.. hari selasa ada majlis perpisahan...  dan juga bermulanye latihan rumah sukan... kemudian hari jumaat ada plak hari pelanggan.. mmg satu saat yang memerlukan diri terkejar ke sana dan kemari.... bersedia la di dalam segala segi..

p/s.. syukur kepadanya.. di saat hambaNya dalam kesibukan Dia tidak lupa titipkan sedikit kelapangan...

No comments:

Post a Comment